Warszawa, 2 stycznia 2013 r. – Rozpoczęły się zaprojektowane przez agencję Publicis działania komunikacyjne promujące portfolio produktów marki Krakuski (Bahlsen Polska). Kampania jest realizowana pod hasłem: „Krakuski – z pasją, od serca”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki i wzrost sprzedaży sygnowanych nią produktów. Przekaz skupia się także na prezentacji nowej serii ciastek o nazwie „Smaki dzieciństwa”. Publicis zdobył budżet reklamowy Krakusków na początku grudnia 2012 r.
„Zależało nam na stworzeniu bardzo jasnego, ale jednocześnie angażującego komunikatu. Dlatego kreacja podkreśla fakt, że Krakuski smakują tak dobrze, ponieważ ciastkarze wkładają w ich tworzenie nie tylko cały swój kunszt i umiejętności, ale także dużo serca.” – powiedział Adam Miecznikowski (Deputy Managing Director/Strategic Director) agencji Publicis.Przygotowany spot telewizyjny opowiada historię urwisów-łakomczuchów, którzy zakradają się do piekarni w workach po mące, by poznać sekret wypiekania Krakusków. Na koniec dzieci zostają obdarowane ciasteczkami,ponieważ cukiernicy, którzy tworzą Krakuski mają serce nie tylko do pieczenia.
Spot jest emitowany od dzisiaj m.in. w kanałach należących do TVN i Polsatu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Produkcję powierzono firmie Pro Production, a postprodukcję wziął na siebie Lunapark. Reżyserią zajął się Łukasz Zadrzyński.
Po stronie agencji przy projekcie pracowali: Jolanta Gorczyńska (Senior Art Director), Michał Łągiewka (Senior Copywriter), Aleksandra Kowalczyk (Broadcast Production Director), Agnieszka Mazur (Account Director), Katarzyna Namiota (Account Executive). Klienta reprezentowali: Kazimierz Marciniak (Marketing Manager), Jakub Ogiński (Senior Brand Manager), Artur Możejko (Brand Manager).
Więcej informacji udziela:
Maciej Lissowski
Deputy Managing Director
Publicis Sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 80, 00-175 Warszawa
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W 2012 roku zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie, zaś w roku 2011 – Grand Prix Effie i brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions. „Media i Marketing Polska” uznał ją za Agencję Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe, zatrudniającej 43 tysiące osób w 104 krajach. W Polsce agencja obsługuje takich klientów jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestlé, BNP Paribas, Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL oraz Renault.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pierwsza-kampania-agencji-publicis-dla-marki-krakuski